با یک تلاش کوچک و بی هزینه دکوراسیون لوکس و گران قیمت داشته باشیم

با یک تلاش کوچک و بی هزینه دکوراسیون لوکس و گران قیمت داشته باشیم

با یک تلاش کوچک و بی هزینه , دکوراسیون لوکس و گرانقیمت داشته باشیم

بعضی موقع ها عکس های خونه های زیبا رو میبینیم و از خونه خودمون ناامید میشیم و دلمون میخواد خونمون مثل اون عکس ها باشه اما این احساس درمان داره و درمانش هم اینه که از این عکس ها ایده بگیریم و کارهایی رو که با هزینه کم یا بدون هیچ هزینه ای قابل انجامند رو انجام بدیم.معمولا بهترین روز برای انجام این کارها هم پنجشنبه هاست.

 

راحت باشید:بذارید واقع بین باشیم ما توی اتاق نشیمن نمیخوایم از ملکه انگلیس پذیرایی کنیم پس نیازی نیست که خیلی رسمی باشه باید راحت و خوشایند باشه.

تقارن رو امتحان کنید: حتما نباید یک قسمت اتاق دقیقا عین قسمت مقابل باشه اما یه تقارن کلی ایجاد کردن بد نیست چون با این کار یه تعادل خوشایند به اتاقتون میدید.

وسایل تزئینی رو به ترتیب بچینید: اگه خونتون کارهای هنری کم داره عکس های مورد علاقه تون رو چاپ کنید مثلا میتونید عکس های خودتون رو سیاه و سفید کنید و آنها را قاب کرده و به دیوار نصب کنید.

یک گالری دیواری بسازید: عکس ها و آثار هنری مورد علاقتون رو گروه بندی کنید و آنها را به دیوار نصب کنید تا یه ترکیب فوق العاده رو روی دیوارتون ایجاد کنید.

در طرح و رنگ کوسن ها تجدیدنظر کنید: این کار جالبیه که کوسن های مبل های مختلف رو با هم عوض کنید یا پارچه رویه ی کوسن ها رو عوض کنید و یه پارچه با طرح و رنگ جدید رو جایگزین کنید.

برخی از مدل های کابینت آشپزخانه در “الگاسه”

در زیر مدل های محبوب کابینت آشپزخانه از شرکت الگاسه ارائه شده :

 

  سایر مدل های کابینت “الگاسه”